Textos legals

Política de privacitat del Gran Hotel Las Fuentes

Política de protecció de dades

La Direcció / Òrgan de Govern de AINTURBAN HOTELES S.L.U. (d’ara en avant, el responsable del tractament), assumix la màxima responsabilitat i compromis amb el establiment, implementació i manteniment de la present Política de Protecció de Dades, garantitzant la millora contínua del responsable del tractament amb l’objectiu d’aconseguir la excel.lència en relació amb el compliment del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’estes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades) (DOUE L 119/1, 04-05-2016), i de la normativa espanyola de protecció de dades de caràcter personal (Llei Orgànica, legislació sectorial específica i les seues normas de desplegament).


La Política de Protecció de Dades de AINTURBAN HOTELES S.L.U. descansa en el principi de responsabilitat proactiva, segons el qual el responsable del tractament és responsable del compliment del marc normatiu i jurisprudencial que governa dita Política, i es capaç de demostrar-ho davant les autoritats de control competents.


En este sentit, el responsable del tractament es regirà pels següents principis que han servir a tot el seu personal com guia i marc de referència en el tractament de dades personals:


Protecció de dades des del disseny: el responsable del tractamento aplicarà, tant en el moment de determinar els mitjans de tractament com en el moment del propi tractament, mesures tècniques i organitzatives apropiades, com la seudonimització, concebudes per a aplicar de forma efectiva els principis de protecció de dades, como la minimització de dades, i integrar las garantíes necessàries en el tractament.

Protección de datos por defecto: el responsable del tratamiento aplicará las medidas técnicas y organizativas apropiadas con miras a garantizar que, por defecto, solo sean objeto de tratamiento los datos personales que sean necesarios para cada uno de los fines específicos del tratamiento.

Protecció de dades per defecte: el responsable del tractament aplicarà les mesures técniques i organitzatives apropiadas amb vistas a garantir que, per defecte, només siguen objecte de tractament de les dades personals que siguen necessaris per a cada un dels fins específics del tractament.

Licitud, lleialtat i transparència: les dades personals seràn tractades de manera lícita, lleial i transparent en relació amb l’interessat.

Limitació de la finalitat: les dades personals seràn arreplegades amb fins determinats, explícits i legítims, i no seràn tractats ulteriorment de manera incompatible amb els dits fins.

Minimització de dades: les dades personals seràn adequades, pertinents i limitades al que és necessari en relació amb els fins per als que són tractades.

Exactitut: les dades personals seràn exactes i, si fóra necessari, actualitzades; s’adoptaràn totes les mesures raonables perquè se suprimisquen o rectifiquen sense dilació les dades personals que siguen inexactes respecte als fins per als que es tracten.

Limitació del plaç de conservació: les dades personals seràn mantingudes de manera que es permeta la identificació dels interessats durant no més temp del necessari per als fins del tractament de les dades personals.

Integritat i confidencialitat: les dades personals seràn tractades de tal manera que es garantisca una seguretat adequada de les dades personals, inclosa la protecció contra el tractament no autoritzat o il.lícit i contra la seua pèrdua, destrucció o dany accidental, per mitjà de l’aplicació de mesures técniques o organitzatives apropiades.

Informació i formació: una de les claus per a garantir la protecció de les dades personals és la formació i informació que es facilite al personal involucrat en el tractamento de les mateixes. Durant el cicle de vida de la informació, tot el personal amb accès a les dades serà convenientement format i informat sobre les seues obligacions en relació amb el compliment de la normativa de protecció de dades.

La Política de Protecció de Dades de AINTURBAN HOTELES S.L.U. és comunicada a tot el personal del responsable del tractament i posada a disposició de totes les parts interessades.


En la seua conseqüència, la present Política de Protecció de Dades involucra a tot el personal del responsable del tractament, que ha de conéixer-la i asumir-la, considerant-la com a propia, sent cada membre responsable d’aplicar-la i de verificar les normes de protecció de dades aplicables a la seua activitat, així com identificar i aportar les oportunitats de millora que considere oportunes amb l’objectiu d’aconseguir la excel.lència amb relació amb el seu compliment.


Esta Política será revisada per la Direcció / Òrgan de Govern de AINTURBAN HOTELES S.L.U., tantes vegades com es considere necessari, per a adequar-se, en tot moment, a les disposicions vigents en matèria de protecció de dades de caràcter personal.



A Europa i a Espanya existixen normes de protecció de dades pensades per a protegir la seua informació personal d'obligat compliment per a la nostra entitat.

Per això, és molt important per a nosaltres que entenga perfectament què farem amb les dades personals que li demanem.

Així, serem transparents i li donarem el control de les seues dades, amb un llenguatge senzill i opcions clares que li permetran decidir què farem amb la seua informació personal.

Per favor, si una vegada llegida la present informació li queda algun dubte, no dubte a preguntar-nos.

Moltes gràcies per la seua col·laboració.


Qui som?

Estem a la seua disposició, no dubte a contactar amb nosaltres.


Per a què usarem les seues dades?

Amb caràcter general, les seues dades personals seran usats per a poder relacionar-nos amb vosté i poder prestar-li els nostres servicis.Així mateix, també poden ser usats per a altres activitats, com enviar-li publicitat o promocionar les nostres activitats.


Per què necessitem usar les seues dades?

Les seues dades personals són necessaris per a poder relacionar-nos amb vosté i poder prestar-li els nostres servicis. En este sentit, posarem a la seua disposició una sèrie de caselles que li permetran decidir de manera clara i senzilla sobre l'ús de la seua informació personal.


Qui coneixerà la informació que li demanem?

Amb caràcter general, només el personal de la nostra entitat que estiga degudament autoritzat podrà tindre coneixement de la informació que li demanem.

D'igual mode, podran tindre coneixement de la seua informació personal aquelles entitats que necessiten tindre accés a la mateixa perquè puguem prestar-li els nostres servicis.

Així per exemple, el nostre banc coneixerà les seues dades si el pagament dels nostres servicis es realitza mitjançant targeta o transferència bancària.Així mateix, tindran coneixement de la seua informació aquelles entitats públiques o privades a les quals estiguem obligats a facilitar les seues dades personals amb motiu del compliment d'alguna llei. Posant-li un exemple, la Llei Tributària obliga a facilitar a l'Agència Tributària determinada informació sobre operacions econòmiques que superen una determinada quantitat.

En el cas que, al marge dels supòsits comentats, necessitem donar a conéixer la seua informació personal a altres entitats, li sol·licitarem prèviament el seu permís a través d'opcions clares que li permetran decidir referent a això.


Com protegirem les seues dades?

Protegirem les seues dades amb mesures de seguretat eficaces en funció dels riscos que comporte l'ús de la seua informació.

Per a això, la nostra entitat ha aprovat una Política de Protecció de Dades i es realitzen controls i auditories anuals per a verificar que les seues dades personals estan segurs en tot moment.


Enviarem les seues dades a altres països?

En el món hi ha països que són segurs per a les seues dades i altres que no ho són tant. Així per exemple, la Unió Europea és un entorn segur per a les seues dades. La nostra política és no enviar la seua informació personal a cap país que no siga segur des del punt de vista de la protecció de les seues dades.

En el cas que, amb motiu de prestar-li el servici, siga imprescindible enviar les seues dades a un país que no siga tan segur com Espanya, sempre li sol·licitarem prèviament el seu permís i aplicarem mesures de seguretat eficaces que reduïsquen els riscos de l'enviament de la seua informació personal a un altre país.


Durant quant temps conservarem les seues dades?

Conservarem les seues dades durant la nostra relació i mentres ens obliguen les lleis. Una vegada finalitzats els terminis legals aplicables, procedirem a eliminar-los de manera segura i respectuosa amb el medi ambient.


Quins són els seus drets de protecció de dades?

En qualsevol moment pot dirigir-se a nosaltres per a saber quina informació tenim sobre vosté, rectificar-la si anara incorrecta i eliminar-la una vegada finalitzada la nostra relació, en el cas que això siga legalment possible.

També té dret a sol·licitar el traspàs de la seua informació a una altra entitat. Este dret es diu “portabilitat” i pot ser útil en determinades situacions.

Per a solicitar algun d'estos drets, haurà de realitzar una sol·licitud escrita a la nostra adreça, per a poder identificar-li.

En les oficines de la nostra entitat disposem de formularis específics per a sol·licitar estos drets i li oferim la nostra ajuda per al seu emplenament.

Per a saber més sobre els seus drets de protecció de dades, pot consultar la pàgina web de l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.aepd.es).


Pot retirar el seu consentiment si canvia d'opinió en un moment posterior?

Vosté pot retirar el seu consentiment si canvia d'opinió sobre l'ús de les seues dades en qualsevol moment.

Així per exemple, si vosté en el seu moment va estar interessat/a a rebre publicitat dels nostres productes o servicis, però ja no desitja rebre més publicitat, pot fer-nos-ho constar a través del formulari d'oposició al tractament disponible en les oficines de la nostra entitat.


En cas que entenga que els seus drets han sigut desatesos, on pot formular una reclamació?

En cas que entenga que els seus drets han sigut desatesos per la nostra entitat, pot formular una reclamació en l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, a través d'algun dels mitjans següents:

Agència Espanyola de Protecció de Dades  

C/ Jorge Juan, 6 

28001-Madrid

Tel. 901 100 099

Tel. 91 266 35 17

Formular una reclamació en l'Agència Espanyola de Protecció de Dades no comporta cap cost i no és necessària l'assistència d'advocat ni procurador.


Elaborarem perfils sobre vosté?

La nostra política és no elaborar perfils sobre els usuaris dels nostres servicis.

No obstant això, poden existir situacions en les quals, amb finalitats de prestació del servici, comercials o d'un altre tipus, necessitem elaborar perfils d'informació sobre vosté. Un exemple poguera ser la utilització del seu historial de compres o servicis per a poder oferir-li productes o servicis adaptats als seus gustos o necessitats.

En tal cas, aplicarem mesures de seguretat eficaces que protegisquen la seua informació en tot moment de persones no autoritzades que pretenguen utilitzar-la en el seu propi benefici.  


Usarem les seues dades per a altres fins?

La nostra política és no usar les seues dades per a altres finalitats distintes a les que li hem explicat. Si, no obstant això, necessitàrem usar les seues dades per a activitats distintes, sempre li sol·licitarem prèviament el seu permís a través d'opcions clares que li permetran decidir al respecte.ntitat.


Clàusula informativa club i newsletter

Si fa clic sobre el botó “Subscriure'm al Club Las Fuentes”, donarà la seua autorització per a la recepció de la nostra Newsletter amb caràcter promocional a la seva adreça de correu electrònic, consentint així mateix el tractament de les dades personals facilitades amb la finalitat esmentada. Si voleu deixar de formar part del nostre “Club Las Fuentes” i deixar de rebre la nostra Newsletter a la vostra adreça de correu electrònic, podeu oposar-vos en qualsevol moment al tractament de les vostres dades amb fins informatius remetent un missatge de correu electrònic, amb l'assumpte “ BAIXA SUBSCRIPCIÓ NEWSLETTER”, a la següent adreça: info@granhotel-lasfuentes.com .

Podeu adreçar-vos a nosaltres per saber quina informació tenim sobre vostè, rectificar-la, eliminar-la i sol·licitar el traspàs de la vostra informació a una altra entitat (portabilitat). Per sol·licitar aquests drets, haureu de fer una sol·licitud escrita a la nostra adreça, juntament amb una fotocòpia del vostre DNI: AINTURBAN HOTELES S.L.U., RESIDENCIAL PARAÍS 7, 1-A, CP 50008, SARAGOSSA (Saragossa). Si enteneu que els vostres drets han estat desatesos, podeu formular una reclamació a l'AEPD (www.aepd.es).